vineri, 28 septembrie 2012

china fujian oolong-seadyck brand

 Acest ceai este cumparat dintr-un magazin chinezesc din Londra si mi-a fost trimis de o ruda.Din ce m-am documentat,este un oolong cu o oxidare mai puternica,procesat in stilul traditional.Frunzele se prezinta intregi,de culoare inchisa violet spre negru,cu un miros de prajit destul de pregnant.Ceaiul nu prezinta particularitati extraordinare,e un sortiment mediu "lowprice".Din cate am inteles e foarte cautat in comunitatea chineza ca un ceai popular la un pret bun.Infuzia are o culoare portocalie inchisa cu o aroma specifica,insa cam prea prajit,dupa opinia mea.Gustul e usor dulceag,putin aromat.Firma producatoare SeaDyck e un brand al companiei Xiamen Tea .Atasez si doua linkuri cu articole despre produsele acestei firme: steepster si seadyck oolong


cutia cumparata dintr-un magazin chinezesc din Londra

frunzele de oolong

cana albastra am folosit-o pe post de bol pentru resturi

prima infuzie


infuzia a 2-a


infuzia a 3-a

infuzia a 4-a

frunzele infuzate arata bine si au o culoare intunecata,violacee

Niciun comentariu: